عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 726
:: باردید دیروز : 70
:: بازدید هفته : 927
:: بازدید ماه : 1475
:: بازدید سال : 2358
:: بازدید کلی : 32155

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

دوره آموزش نصب سنگ آنتيک
دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت 12:52 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

? دوره آموزش نصب سنگ آنتيک - دوره آموزش نصب سنگ آنتيک

دوره آموزش نصب سنگ آنتيک شما را با انواع طرح هاي زيبا و جذاب اينگونه سنگ ها و همچنين مراحل نصب آنها در اطراف شومينه و ديگر قسمت هاي خانه آشنا مي سازد. از آنجايي که نصب سنگ هاي آنتيک بسيار آسان بوده، بانوان عزيز هم مي توانند در زيباسازي منازل خود توسط سنگ هاي آنتيک گام بردارند. دوره آموزش نصب سنگ آنتيک در کنار آموزش جامع نصب سنگ آنتيک، نمونه کار هايي زيبا از مکان هاي مختلف نيز ارائه کرده که شما را در پياده سازي ايده هايي نو و جذاب ياري مي رساند. همچنين کليه ابزار و وسايل مورد نياز را با تصوير و نام آنها براي نصبي صحيح و بدون ايراد معرفي مي کند. 

 

دوره آموزش نصب سنگ آنتيک

دوره آموزش نصب سنگ آنتيک در بخش آخر به بيان يکي از آسان ترين شيوه ها، نصب سنگ هاي آنتيک با کمک چسب مي پردازد و اين روش را به گونه اي کامل و واضح آموزش مي دهد. در نصب سنگ هاي آنتيک با کمک چسب شما از نزديک با نحوه نصب پنل هاي سه بعدي سنگي در آشپزخانه، اطراف شومينه و اطراف تلويزيون آشنا مي گرديد. سنگ هاي آنتيک مي توانند مدت زيادي بدون هيچگونه خرابي و يا شکستگي دوام آورند و با توجه به تنوعشان در بسياري از مکان هاي عمومي و منازل شاهد آنها هستيم. البته نا گفته نماند که براي جذابيت و هماهنگي هر چه بيشتر با محيط و وسايل، بايد سنگي مناسب از لحاظ طرح و رنگ انتخاب نماييم.

?

 دوره آموزش نصب سنگ آنتيک

 دوره آموزش نصب سنگ آنتيک مراحل چسباندن سنگ هاي آنتيک را توسط افراد حرفه اي در اين زمينه ارائه مي کند و نکات مهم و حائز اهميت اين کار را براي علاقه مندان شرح مي دهد. از جمله مواردي که در جلوه کار بسيار تأثيرگذار است، تميزي و مشخص نبودن اتصال سنگ ها به يکديگر مي باشد که افراد بايد در ضمن کار و پايان آن به اين مسئله دقت داشته باشند. به جرأت مي توان گفت که دوره آموزش نصب سنگ آنتيک توانسته با ارائه ويديو هاي مفيد و جذاب، افراد را براي استفاده از سنگ هاي آنتيک ترغيب نمايد و خود نيز مراحل کار را به راحتي انجام دهند. دوره آموزش نصب سنگ آنتيک با بيش از 400 دقيقه فايل ويديويي نحوه نصب سنگ هاي آنتيک و نکات حائز اهميت را به طور مفصل براي علاقه مندان ورود به اين زمينه توضيح مي دهد. 

 

براي خريد اين پکيج به وب سايت 118 فايل مراجعه کنيد.

www.118file.com

 




:: برچسب‌ها: سنگ , سنگ آنتيک , نصب سنگ , نصب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: